Ноябрь 2019
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Спеціалізація Криворізького залізорудного комбінату – видобуток руди шахтним способом, але виробничий процес залежить і від залізничників, адже їхня робота – це завантаження у вагони концентрату та перевезення його у кінцевий пункт. Важливим при транспортуванні є безпечність та справність обладнання потягу. Щоб локомотиви довго та надійно працювали, раз у кілька років проводяться поточні і капітальні ремонти.Із 10 вересня до кінця місяця тепловоз ЧМЕ3-4459 ремонтували під керівництвом начальника залізничного цеху РС УЗТ Валерія Кузуба, його заступників Андрія Журавка (з питань ремонту) та Олександра Васильєва (з питань експлуатації). Протягом цього терміну слюсарна бригада депо №1 замінила ходові візки та колісні пари, а також відремонтувала дизельний двигун і допоміжне обладнання. Після цього локомотив пофарбували.