Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Ремонтно-механічний завод не тільки ремонтує та модернізує устаткування і техніку, але й власноруч виготовляє деталі, конструкції й обладнання, задовольняючи потреби шахт та структурних підрозділів підприємства. Цього разу працівники випустили перших 5 вагонів ВГ-4,5 для дільниці внутрішньошахтного транспорту ш. «Тернівська».

Наприкінці квітня робітники РМЗ приступили до виготовлення нової продукції – шахтних вагонів. До робіт долучилися майже всі трудівники заводу: працівники дільниць №1 (токарно-механічна), №3 (з виготовлення та ремонту гумовотехнічних виробів), №9 (з ремонту гірничошахтного обладнання), №14 (з виготовлення металоконструкцій, ремонту бурової техніки та газопламеної апаратури), №16 (ливарна). Усі деталі робітники структурного підрозділу виробляли своїми силами в заводських умовах, окрім колісних пар.

Виготовлення вагонів – це командна робота і для того, щоб з’явився шахтний вагон, треба здійснити чимало виробничих операцій і залучити до робіт багато фахівців. Це – трудомісткий, важкий і кропіткий процес. Шахтний вагон – комплексний механізм, який має свій функціонал і призначений для перевезення руди і пустої породи, – зазначає головний інженер ремонтно-механічного заводу Ілля Бабаєв.

24 травня перша партія – 5 вантажних шахтних вагонів – надійшли на ш. «Тернівська». Вони будуть експлуатуватися машиністами електровоза дільниці ВШТ на горизонті 1425 метра. За словами головного механіка шахти Сергія Журбенка, продукція виготовлена на високому технологічному рівні.

У керівництва шахти є виробниче завдання – сформувати шосту партію вагонів і цим самим збільшити об’єм вивезення залізної руди. Плануємо цими вагонами транспортувати гірничу масу від видобувних дільниць до перекидача. Ми задоволені якістю обладнання та очікуємо ще три вагони для повної комплектації, – говорить Сергій Володимирович.