Апрель 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Процедура впровадження системи контролю та управління доступом (СКУД) не така складна, як здається, запевняють нас працівники центру інформаційних систем підприємства. Запорука успіху – чітке уявлення технічного завдання.

СКУД – система контролю і управління доступом – являє собою апаратно-програмний комплекс, за допомогою якого легко організувати ефективно дієвий пропускний режим на підприємстві, проконтролювати прибуття співробітників на робоче місце і їх від’їзд додому, запобігти появі на виробництві небажаних осіб і т.д. Таку систему планується впровадити в усіх структурних підрозділах комбінату. Вона буде другим етапом впровадження системи контролю та управління доступом у ПАТ «Кривбасзалізрудком».

Перший етап – це видача картки працівника (перепустки), за допомогою якої будуть здійснюватися транзакції. Вона даватиме можливість:

– фіксації та обліку проїзду на транспорті комбінату;

– фіксації та обліку отримання молока/води (за умови передбаченої необхідності їх отримання);

– фіксації та обліку отримання спецодягу/ЗІЗ (за умови передбаченої необхідності їх отримання);

– доступу до використання копіювальної техніки (за умови передбаченої необхідності їх отримання);

– доступу на територію підприємства;

– проїзду на територію підприємства (структурних підрозділів) на власному автотранспорті (за умови активізації транспорту).

Наразі для проїзду в робочих автобусах підприємства будуть працювати термінали, які розташовуватимуться при вході, а процес проходження процедури оплати за проїзд займатиме не більше секунди. Пасажиру потрібно буде провести перепусткою та побачити на екрані терміналу своє фото та ПІБ, після чого відбудеться схвалення транзакції. Програма фіксуватиме кожен проїзд трудівника в автобусі, а у кінці місяця визначатиме загальну суму за проїзд, яка утримуватиметься із заробітної плати.

Я упевнена, що це вже не віяння, а вимога часу. Адже мобільна точка проходу – альтернатива використанню турнікетів в тих випадках, де їх використання не доцільно або неможливо. Термінали, які будуть знаходитися в автобусах, є аналогом Смартфона під управлінням Андроїда. На ньому стоїть програмне забезпечення «мобільний термінал», яке здійснює зчитування інформації у свою базу даних і виконує синхронізацію своєї бази з базою даних на сервері. Завдяки терміналам користуватися транспортом зможе більша кількість людей, адже не потрібно буде купувати проїзні квитки заздалегідь, – зазначає Наталія Горностаєва, начальник центру інформаційних систем.

Головний інженер автобази Сергій Шкряб розповідає, що згідно з встановленими графіками змінності роботи організовано перевезення працівників автотранспортом. Нововведення сьогодні – термінали, якими будуть забезпечені автобуси, що виїжджають згідно з розкладом маршрутів. Їх видаватиме водіям диспетчер перед виїздом на лінію та забиратиме після заїзду в автобазу для зарядки. Два автобуси з терміналами уже три тижні успішно проходять тестування в південному та північному напрямах міста.

Тож 1 квітня поточного року, ми з вами, шановні працівники Криворізького залізорудного комбінату, зможемо користуватися своїми новими перепустками в автобусах комбінату. Це крок до цивілізованого обліку перевезень пасажирів.

З усіма нововведеннями на підприємстві ми будемо знайомити у подальших новинах.