Май 2022
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Для більш якісного та функціонального обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян у Пенсійному фонді України запроваджено широкий спектр електронних послуг. Вебпортал надає громадянам можливість зручно й оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Пенсійного фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через інтернет є той факт, що вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Він працює з дотриманням вимог захисту персональних даних.

Для одержання послуг в електронному форматі через особистий кабінет на вебпорталі ПФУ необхідно:

— отримати кваліфікований електронний підпис КЕП (раніше ЕЦП) (потрібно ознайомитися зі списком акредитованих центрів сертифікації ключів надання КЕП, яких підтримує вебпортал ПФУ);

— зареєструватися на вебпорталі ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису за посиланням: https://portal.pfu.gov.ua;

— увійти до системи за КЕП (ЕЦП), обрати файл ключа електронного цифрового підпису.

Які послуги можна отримати через особистий кабінет, користуючись вебпорталом?

— подати заяву про призначення пенсії в «один дотик», заяву про перерахунок пенсії;

— отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR- кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);

— подати звернення (заяву, скаргу, пропозицію) – для цього необхідно обрати розділ «Комунікації з ПФУ»;

— обрати необхідний розділ та отримати послугу.

Щоб подати документи для призначення пенсії через вебпортал Пенсійного фонду України необхідно:

— отримати кваліфікований електронний підпис (раніше ЕЦП);

— відкрити пенсійний рахунок у відділенні банку (за умови отримання пенсії через банківську установу);

— відсканувати оригінали документів, необхідних для оформлення пенсії, а саме:

1) паспорт – 1,2 сторінки та реєстрація (фото 45 років та сторінка 6-7), реєстраційний номер облікової картки платника податків, диплом, який стверджує денну форму навчання, свідоцтво про шлюб (для жінок), свідоцтво про народження дітей (для жінок), військовий квиток (1,2,3 сторінки) або довідка військового комісаріату про період проходження військової служби;

2) трудова книжка (відомості про роботу);

3) документи, що засвідчують особливий статус особи;

4) пільгові довідки за період роботи за Списком №1 і №2 (за наявності пільгового стажу);

5) заява з банківської установи про відкриття рахунку;

6) довідка про заробітну плату за будь-які 60 місяців поспіль до 01.07.2000 року (за бажанням).

А далі вже буде безпосередня робота з вебпорталом.

Як подати заяву про призначення/перерахунок пенсії через особистий кабінет на вебпорталі:

— обрати підрозділ «Заява на призначення пенсії»;

— виконати кроки для формування заяви – заповнити поля, додати скановані документи;

— сформувати заяву;

— перевірити правильність даних;

— направити заяву до обраного органу Пенсійного фонду України;

— результат обробки звернення можна переглянути в розділі особистого кабінету «Мої звернення».

Також є можливість бути на зв’язку із Пенсійним фондом і через смартфони – завантажуйте мобільний додаток «Пенсійний фонд» і отримуйте доступ до електронних сервісів у зручному для вас форматі.

Номери «гарячих ліній» можна подивитися на інформаційній сторінці Головного управління ПФУ в Дніпропетровській області: https://www.pfu.gov.ua/dp у підрозділі «Контакти».

Послугами можна скористатися:

— Через ВЕБПОРТАЛ електронних послуг Пенсійного фонду України  https://portal.pfu.gov.ua/

— Через мобільний додаток «Пенсійний фонд» https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu

—  Дистанційно за номерами «гарячих ліній» можна подивитися на інформаційній сторінці ПФУ: https://www.pfu.gov.ua/dp у підрозділі «Контакти».

Запрошуємо до користування онлайн-послугами Пенсійного фонду України.